میکاپ صورت آرایش صورت گرد – آرامیس مد آرایشگاه تخصصی بازیگران – میکاپ صورت دایره ای شکل


حجیم سازی و کانتور کردن صورت گرد

میکاپ صورت آرایش صورت گرد – آرامیس مد آرایشگاه تخصصی بازیگران – میکاپ صورت دایره ای شکل

آرایش صورت گرد – آرامیس مد آرایشگاه تخصصی بازیگران در این مطلب برای شما دوستان آموزش گام به گام مراحل آرایش و میکاپ صورت دایره ای شکل را ارائه می دهد. اگر شما هم جزو دوستانی هستید که صورتتان دایره ای شکل است برای دریافت بهترین راهنمایی های آرایشی چهره تان این مقاله را تا انتها با سالن تخصصی گریم آرامیس مد بهترین و مدرن ترین آرایشگاه در محله های امیرآباد و گیشا همراه شوید.

میکاپ صورت آشنایی با نحوه زیباسازی و آرایش صورت گرد:

آرایش کردن در کل یک برنامه کلی برای تمامی صورت ها دارد، اما نحوه آرایش کردن براساس فرم صورت افراد مختلف گرد، کشیده، بیضی و … متفاوت می باشد. این مطلب را آرامیس مد به آرایش صورت گرد اختصاص داده است.پس اگر دارای صورت دایره ای شکل هستید و آرایش مخصوص صورتتان را می خواهید بیاموزید با ما همراه شوید.

آموزش گام به گام میکاپ صورت های دایره ای شکل:

افرادی که دارای صورت گرد و بدون زاویه هستند همواره به دنبال زاویه دار کردن صورت خود با آرایش برای جذابیت بیشتر هستد. در ادامه ما به شما آموزش می دهیم که چگونه صورت خود را زاویه دار و جذاب کنید.

آرایش چشم و ابرو صورت های گرد

آرایش چشم و ابرو صورت های گرد

۱-زیباسازی ابروها:

همانطور که می دانید صورت های دایره ای شکل فرم و کشیدگی خاصی ندارند به عبارتی فاقد زاویه هستند. بهترین شکل ابرو و آرایش ابرو برای این افراد درست کردن ابروهای کشیده و زاویه دار می باشد.

  • نحوه کار:

بهترین راه پر کردن داخل ابروها با استفاده از مداد ابرو می باشد. برای میکاپ کردن چشم هایتان هم از سبک اسموکی استفاده کنید، تا چشمان شما بعد از آرایش صورت گرد بزرگتر و نمایان تر دیده شوند.

حجیم سازی و کانتور کردن صورت گرد

حجیم سازی و کانتور کردن صورت گرد

۲-کانتورینگ صورت:

با استفاده از یک هایلایتر کار کانتورینگ صورت را شروع کنید. برای این کار از رنگ های تیره برای پنکک یا فونداسیون بهره ببرید. استفاده از این روش چهره شما را باریک تر نشان می دهد. زمان کانتور کردن به بخش های زیرگونه، کنار پیشانی و خط فک توجه داشته باشید.

بهترین روش آرایش صورت گرد

بهترین روش آرایش صورت گرد

۳-استفاده از برنزر کننده:

بهترین آیتم کمکی برای آرایش صورت گرد برنزر است. برنزر، هایلایت و زاویه مناسبی را به چهره شما ارائه می دهد. فراموش نکنید از برنزر باید بعد از تمام شدن میکاپ پوست بهره ببرید.

  • نحوه کار:

با کمک یک براش معمولی که....

برای مشاهده ادامه آموزش میکاپ صورت دایره ای شکل اینجا کلیک کنید.

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آرایش-صورت-گرد-میکاپ-بازیگران/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: